18 april

Hejsan! Idag efter skolan har jag och Lotta pluggat till våran redovisning i fyra timmar och blev klara :) Vi har gjort massa overhead papper så nu gäller det bara att vi kan prata utifrån dom imorn! Sju började min styrke och konditionsträning som var riktigt kul =) Vi körde några varv ute också (springa runt en fotbollsplan på tid). Efter ett varv gjorde vi en deal, den som sprang på under en min slapp springa resten av varven. Vem tror ni klarar det? :D Jo Celina Persson på 54sek och Clara på 58.5 :) Så vi behövde inte springa mer sen ;)

Nu är jag hos Daniel och hans tatuering blev så snygg! :) Det hade tagit två timmar och gjort lite ont i mitten av ryggen ;) Nu ska vi snart mysa med film <3


image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0