19 april

Tjenare! Nu sitter jag i skolan och gör en samhällsuppsats =/. Lotta och Tobbe har nyss sjungt i skolans matsal (cuetosuppdrag) fy fan vad jag skrattade! :D Tobbe sjöng "Sex bomb" med Tom Jones och Lotta I will always love you med Whitney Houston haha! ;) Sen har vi idrott yes! Efter skolan får vi se vad som händer, kanske ska till älsklingen :)
Det blev att jag följde med Daniel hem från skolan. Vi och Rasmus gick förbi ICA först och köpte, Vaniljmunkar, Chips och godis (A) när det ska vara mys är det myyyys som gäller you know ;) Snart ska jag på träning, Step up träning :D Det var riktigt kul sist! Men dagens höjdpunkt kommer ju vara Lottas och Tobbes "framträdanden" idag hahahah, jag har nog aldrig skrattat så mycket! Men det kanske blir nåt som slår allt, dom som hört mitt klagande dom senaste dagarna vet vad jag pratar om ;)


  Lotta darling! :)                                       Tobbe :)
image18    image19

Kom nyss hem från Daniel, vi har kollat inspelade Grey´s anatomy och haft det myys ;) :D Träningen var lika rolig denna gång jag längtar redan tills om en vecka! Ska snart sussa, måste vara utvilad till Eng-nationella imorn =/

Imorn är det en speciell dag <3

Grattis Carolina på 17års dagen! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

mys? fuckers!!

2007-04-19 @ 19:48:24
URL: http://jennyblomgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0