21 april

Hej!

Idag fyller tre personer som jag känner år. Filip (kusin), Carita (faster) och Patrik Lindskog :) Grattis till er alla!

Snart ska jag åka in till Södertälje med Linn :) Sen ska jag till min kusin och faster och gratta dom!

Kom nyss hem från stan. Har haft en trevlig dag med Linn :) Vi har shoppat rejält båda två ;) Jag köpte fem baslinnen, trosor och smycken för 250kr (det var 50% rea) :D Linn köpte bikini, två tröjor och smycken jag kanske har glömt nåt hehe..Så åt vi lunch på Nancy´s igen och blev hämtade av mina föräldrar vid tre. Tack Linn för en trevlig dag! <3 Kommer lite bilder på det jag köpt sen.

Nu är jag hos Daniel, han står i duschen..Vi ska till min kusin och faster och fira dom :)

Sommar!
image21

Trevligt var det hos födelsedagsbarnen även om det inte var så många som pratade med mig :P hehe. Blir galen av allt tråkigt vuxen snack om jobb,resor m.m...Fick hålla i Nova (min kusins dotter) en stund :) Har inte träffat henne så mycket men vilken gullunge det är!  Mamma och pappa följde med till Daniel sen och kollade på kattungarna. Hoppas nu att det blir lättare att övertala pappa hehe.

Dagens shoppingresultat :) Fick tyvär ingen bra bild på örhängena.

image22   image23      image24        image26


image27       image28        image25

Kommentarer
Postat av: Lisa

min hund charlie fyllde också år igår :D nu känner du fyra!

2007-04-21 @ 14:27:56
Postat av: Lisa

min hund charlie fyllde också år igår :D nu känner du fyra!

2007-04-21 @ 14:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0