22 april

Igår vid halv nio mötte jag Aleks och Jimi. Vi gick vidare och träffade fler från min gammla klass så hade vi grillkväll med Singstar :)  Jag drog hem vid elva, var trött och så...fick veta sen att dom drog vidare till en Pokemon fest så det var tur att jag gick hem :P

Idag ska jag vara med min älskling. Ska göra mig i ordning sen cykla dit =) Mellan 18.00 - 20.00 har vi match mot Action boys hehe. Det är ett härligt gäng killar + en tjej som är lite utvecklingsstörda som vi möter en gång om året :) 

Ha en bra dag!

En dag på hökan med Jenny :)
image29


Har haft en riktigt bra dag med Daniel  idag! :) Vi har spelat kort m.m, jag har haft riktigt kul! Brukar mest bli tv lr film tittande men idag gjorde vi andra roliga saker, me like! <3 Jag fick dock spö i kortspel men det kommer jämna ut sig ;) Matchen mot Actions boys var skit kul! Vi vann stort men det var inte de vi var ute efter..dom är så roliga att möta, så taggade och härliga :) Det är deras höjdpunkt på året när dom får spela match mot oss eftersom dom inte spelar i någon serie. Efter matchen kollade jag och Daniel på en film och hade myys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0