24 april

Imorse när jag vaknade hade jag ont i både hals och huvud..hade det inte varit för redovisningen idag hade jag stannat hemma. Redovisningen gick väl helt okej, även om mina händer skakade som fan :P

Efter skolan följde jag med Daniel hem och somnade en stund sen pluggade jag lite innan jag skulle med Madde på valpkursen med Maggan :) Den höll på två timmar och Maggan var så duktig så! Det är min mormor och min mosters killes mamma som leder valpkursen så jag träffade dom också. Jag lärde mig lite av att titta på så nu ska jag träna med Maggan hemma så hon blir lika lydig som Roffe en vacker dag! Efter kursen har jag och Daniel kollat på "Smala Sussie" och jag tycker den sög..en av de sämsta filmerna jag sett. Ändra anledningen till att jag fortsatte kolla var för att få reda på vad som hänt henne. Nu ska jag snart sova, åker nog bara in till sista lektionen imorn eftersom jag inte mår så bra. Då har vi förhör på Satsdelar i svenskan.

Godnatt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0