25 april

Snart ska jag åka in till skolan för en lektion. Vaknade med ont i halsen idag igen så jag ställde kl på nio och somnade om. Ska in och göra ett Svenska förhör. Efter skolan ska jag plugga med Linn :) Historia och så kanske det blir lite samhälle också..Blir ingen träning för min del idag =/ men kanske kan gå till Daniel en stund då istället =)

                       Rhodos 2005                                Zakynthos 2006
   

Egypten 2006




Jag och Linn pluggade Historia i fyra timmar hos mig efter skolan! Först köpte vi en påse godis sen satt vi ute och svarade på massa frågor :P Men jag hade kul samtidigt som vi var flitiga :) Sen var jag och kollade på vår träning, Emelie och Elene skadade sig =/ Sen cyklade jag förbi Daniel och hämtade min jacka och nyss kollade jag Gray's anatomy :)

Kommentarer
Postat av: alexandra

fina bilder! :)

2007-04-25 @ 16:12:38
URL: http://alexandrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0