26 april

Tjabba! Mamma försov min imorse och  hon skulle väcka mig för att mig mobil var cp. Så jag missade matten, men det gjorde inte så mycket för vår vikarie verkar vara dum i huvet. Skoldagen i övrigt var helt okej fick ett lite jobbigt prov av vår geografilärare idag bara. Det var frågor på alla gruppernas redovisningar =/ jag kunde 4 av 7..Idrotten idag var kul! Vi körde någon lek som jag inte orkar förklara sen körde vi Brännboll :) Sen när vi slutat gick jag och Ryckle förbi Netto och köpte godis och dricka ;)

När jag kom hem gick jag till Daniel. Jag pluggade lite sen somnade jag och fick sällskap efter en stund <3 Ska äta nu snart sen på Step up träning som är så jävla kul, I love it :D
Härligt sommarväder har det varit idag också, det gillar vi!

Här kommer lite bilder från nians utspark och från lite annat kul med klassen :)







Det blev ingen Step up idag =/ Vår instruktör var sjuk så vi fick springa istället. Vi sprang ca 6 km men det gick bra! Jag sprang med Lina och Maja i ett skönt tempo på ungefär 30min. Efter träningen har jag varit hos Daniel och pluggat svenska..är inte klar med min redovisning imorn lr med samhällsuppsatsen som ska vara inne imorn :( Vi har haft så sjukt mycket den här veckan att jag inte hunnit.

Nu ska jag sova, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0