28 april

Först och främst vill jag säga Grattis till min vän Linn som fyller år idag! :) Hoppas du får en bra födelsedag.

Igår kväll pluggade jag med Linn och Daniel hemma hos Daniel. Vi började med att köpa godis och chips ;) Sen pluggade vi i flera timmar och kollade på The Holiday. Men den sög så vi gav upp sen och pluggade vidare hehe.

Idag gick jag upp halv sju, gjorde mig i ordning och sen fick jag 45 min över så jag satt mig ute i solen och pluggade in det sista. Åtta blev jag hämtad av Linn och hennes pappa. Hon fick ett halsband av mig. Strax efter halv nio började vi skriva provet och det kändes så himla bra! :) Direkt efter åkte jag till Björkesta hallen och hjälte till vid Basaren/ Loppisen. Det var segt, tur att jag slapp vara där hela dagen som vissa andra :P Sen gick jag förbi Daniel en stund och nu är jag hemma. Ska sova en stund sen ska jag göra mig iordning för ikväll blir det party at Sandras place ;) Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0