29 april

Hejhej! Igår strax innan fem gick jag och mötte Maja och Lina. När vi fixat lite grejer gick vi till Sandra :) Alla hade inte kommit så vi väntade med att äta. Tillslut blev vi nåra tjejer, jag,Maja,Lina,Cajsa,Sandra,Ida,Karolina,Elvira,Linnea,Malin och Anna :) När alla kommit åt vi jättegod kycklingsallad som Linnea hade fått göra ;) Vi körde lite roliga lekar och sjöng ramsor, riktigt nice! Senare på kvällen började det välla in folk, det var verkligen mycket folk som man inte kände och så :P Jag beslutade mig för att gå och möta Rasmus och Andreas och komma ifrån det tillfälliga "kaoset". Så jag mötte dom och hamnade sen i Oxvreten på nån fest. Där träffade jag Sarah och Malin :D Men jag blev inte långvarig där utan skulle börja röra mig hemmåt. Jag träffade Cajsa och Lina på vägen hem så stod med dom en stund. När jag kom till ytterdörren ringde Daniel så jag gick dit en stund :)


Jag vill tacka Sandra och alla tjejerna för en trevlig kväll! :)


Bilder kommer orkar inte ladda upp nu + att jag ska till älsklingen.





Kom hem från Jenny för en halvtimme sen. Har varit med henne och Tina ett tag :) Innan det var jag ju med Daniel, vi spelade kort och kollade på film "End game" den var bra! Jag vann alla tre gånger över Daniel i kortspel ;) Ska snart sova. Älskar dig Daniel <3


 Vår lagbild från matchen mot Action boys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0