Ett år och elva månader <3

Hej! Idag har jag och Daniel varit tillsammans i ett år och elva månader :) Är hemma hos honom nu och ska snart göra honom sällskap i sängen. Engelska nationella gick väl bra idag. Man skulle skriva ett brev till en gammal klasskamrat och bertätta hur ens liv ser ut 2017. Ikväll vet jag inte vad som händer, antingen mys med älsklingen eller vara med Tina,Jenny och Elin? :) Ha det bra!


image20


Nu sitter jag och löser korsord för mig själv :P Har varit hos Daniel en stund efter skolan, vi sov en stund sen gick jag ut med Maggan :) Jag gick förbi Elene så gick vi in i skogen och lät Maggan springa fritt. Vi var ute i 50min och när vi kom hem "däckade" Maggan direkt. Nu är jag hemma och vill ha mat..har inte fått tag på varken Jenny lr Martina än.

Juste, jag får inte glömma att berätta att Tobbe är så jävla bra! :P Sexbomb!

Ditt namn: Celina Persson
Längd: 160cm
Spelar du något instrument: ne
Vem är snyggast: min pojke
Vem vet mest om dig: Många vet mycket.
Vad vill du ha just nu: En tidsmaskin
Vilka sjukdomar har du: ingen..
Fobier: ormar

Känner du en snygg kille: Japp
Har du körkort: nej lite mer än ett år kvar
Åsikt om jultomten: han gör ju julen!
Vill du gifta dig: självklart
Tycker du att du är attraktiv:  ibland
Din hårfärg och frisyr: snedlugg,blont och lite längre än axlarna
Skolväska just nu: en vanlig svart handväska

Har du glasögon:
nej
Hur ser din plånbok ut: Svart
Favorittv-program: Grey´s Anatomy
När ska du festa nästa gång: snart hoppas jag =)
Vad köpte du senast: glass :P
Hur mycket pengar har du: Tillräckligt
Hur svarar du i telefonen hemma: hallå lr Celina
Senast kramat: Daniel
Vem sov du hos senast: Daniel
Stjärntecken: Våg
Ögonfärg: Blå/grå

Kroppsform:
vältränad ;)
Kall favoritdricka: Cola, Loka
Varm favoritdricka: Kaffe
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider
Säger ofta:
Saknar du någon: ibland
Du fikade senast: igår
Senast sedda film: 50 cents film vad den nu heter

Hur känner du dig nu: trött och deppig
Kan du laga mat: nja
Vad pluggar du: Sam-Ekonomi.
Vad tycker du om fötter: inte spec attraherande..
Är du smart: jag tycker det...
Snarkar du: ja det händer
Är du aktiv i skolan: inte speciellt men jag gör det jag ska
Lesbisk: nej
När och varför grät du senast: nyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0