Påsklovet är slut!

Hej! Nu är det sköna påsklovet slut =/ Det var inte kul å vakna imorse och veta att man skulle till skolan. Men när man väl var i skolan gick det rätt okej. Slapp historian och kollade på en bra teater istället :) Efter skolan gick jag förbi Daniel en stund sen hem och kollade film och åt mat innan träningen.

Nu är jag hos Daniel som inte är hemma men kommer snart. Då blir det mys ska vi veta ;) Jag satt nyss inne hos kattungarna och gosade med dom, helt underbara! Vill ha en men min pappa vill inte..men jag ska nog övertala honom, det är jag bra på (A) Nej nu får älsklingen ta och komma! Bye



image3

Kommentarer
Postat av: alexandra

sötisar:)

2007-04-17 @ 10:02:34
URL: http://alexandrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0