Tisdag 17 april

Hej!

Idag har vädret varit tråkigt, det har till och med regnat nu på kvällen =/. Det hände ingen speciellt idag i skolan förutom att vi fick mer läxor...jag och Lotta ska plugga imorn till våran stora geografi redovisning på torsdag :O Jag hatar att redovisa!  Men men..idag efter skolan åt jag och Daniel på Grillen :) Sen skulle vi hem till honom och plugga men gjorde vi det? Neej! Vi somnade och sov i två timmar :P. Men jag tog mig tillslut upp och pluggade medans Daniel sov vidare och sen spelade cs.

Senare satt vi och diskuterade om imorgon då han ska tatuera sig :D Han ska tatuera sig på ryggen, SJÖROOS + sin pappas födelsedatum :) Han är lite osäker på vilka bokstäver han ska ha..det finns nämligen flera varianter av Old english. Men det vi kom fram till ikväll kommer bli skit snyggt! Sen kelade vi med kattungarna en stund. Daniels familj ska behålla den vita med svart/grå fläckar så nu är det upp till mig att välja vilken jag vill ha (om jag får ta hem en).

Nu är jag hemma och ska snart sova :) Ska upp tidigt imorn vilket jag inte ser fram emot!
Så vill jag även säga grattis till Sandra som fyller 17år imorn!
                                                                                                                                             

Det har varit svårt att få en bra bild på den helsvarta kattungen men ska jobba på det!

Här är alla tre kattungarna, Daniels familj ska ha den till vänster :)
image6   image7  image8
                                                                                                              Den här lr den hel svarta?


Daniels valp Maggan :) Sötnos!
image16



image9

På fredag den 20/4 har jag och Daniel varit tillsammans i ett år och elva månader! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0