14 Augusti

Hejsan!

Ja nu är man som sagt hemma igen...I lördags åkte jag med Daniels familj till Daniels morfar och grillade med resten av släkten :) Maten var riktigt god och efter blev det kubb, tjejerna mot killarna. Några timmar senare åkte Daniel iväg på fest och jag var med Jenny Elin och Martina :)

I söndags hände inte så mycket..min första träning efter sommaren och den gick bra tycker jag. Det var lite ovant såklart å köra tvåmål och så men annars gick det prima!

Igår var första dagen av Innebandyskolan där jag är ledare. Jag, Andreas och Jonas är ledare för den yngsta pojkgruppen 7-10 år. Det gick bra men vi har en kille som knappt vill vara med på nåt och slåss och sparkas som ett cp :P

Nej nu ska jag kolla film med Daniel Andreas och Malin :) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0