17 Augusti

Tjabba!

Nu är Innebandyskolan slut, fan va skönt! Visst har det inte bara varit jobbigt och tråkigt men det suger verkligen all energi ur en..igår höll vi på till åtta på kvällen för att vi hade matchspel för föräldrarna. Efter det var jag helt död, somnade medans Daniel och Andreas kollade in ett tv-spel :P Men sen bakade vi chokladbollar som inte blev helt lyckade men ändå..de gick att äta iallafall hehe..sen gick jag och Daniel hem till mig och somnade nästan direkt.

Idag slutade Innebandyskolan kl 12..hade matchspel idag också och varje ledare skulle hålla koll på varsitt lag. Jag fick såklart småttignarna med en kille som inte var intresserad och försvann hela tiden...=/ Efter halva tiden gav jag upp och gav mitt lag till Jonas och gick och städade istället :P Men nu i efterhand känns det bra..för om några dagar kommer 2000 kr in på mitt konto :D Och jag och Linn ska eventuellt till Sthlm på måndag!

Jag och Daniel har lagat mat idag och det blev däremot supergott! ( vi fick mvg av mina föräldrar som vi bjöd på middag haha ) Vi gjorde Fajitas och så Vitlöksbröd till :) Sen kollade vi på en film och så packade jag klart tills imorn då jag ska iväg med laget på Teambuilding nu när vi har några nya spelade, Vi blir borta tills på söndag men har inte fått veta vad vi ska göra, bara vad vi behöver ha med oss :P

Ikväll blir det lugnt..är hos Daniel nu och snart kommer Elin förbi och kanske Jenny sen också får se!

Ha det bra allesammans!

Grattis Alexandra Rickle på 17års dagen! :)

Kommentarer
Postat av: alexandra

åååh tack sötan! :)

2007-08-19 @ 15:36:44
URL: http://alexandrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0