19 Augusti

Nu är jag hemma efter ett riktigt roligt dygn med laget, tränarna, lagledarna,materialaren och vår sportchef :) Vi samlades vid Björkestahallen och delades in i fyra lag med fyra tjejer i varje. Jag kom i lag med Lina, Emmelie och Elin och fan va kul vi hade i bilen alltså! Varje lag åkte i varsin bil och hade nio kuvert där det stod vart vi skulle åka och vad vi skulle göra. Vi var tvugna att ha på oss flytväst och hjälm under hela bilresan så jag kan lova att det blev pinsamt men samtidigt väldigt roligt när vi körde/gick runt bland folk (tex inne på Rusta, Plantagen i Moraberg och inne på en restaurag i Sthlm). När vi mågna timmar senare åkt båt och kommit ut till ön blev vi lurade att vi skulle sova ute och fånga/plocka vår egen mat...vi gjorde även några aktiviteter på ön som var roliga. Senare när vi började bli hungriga var det dags att fiska och sportchefen sa att det fanns massvis med fisk...vi fick en liten liten aborre som vi slängde i igen :P När vi tjejer började bryta ihop av hunger berättade tränarna m.m att vi skulle få sova i stugorna och få buffé så alla sprang in i Storstugan där maten väntade :) Efter maten fick vi lagvis lösa ett Quiz som en av lagledarna ordnat ihop..det var frågor om de vuxna karlarna som var med hehe. Sen gjorde vi i ordning en eld och satt och pratade och hade det trevligt..vissa bastade men inte jag. Jag gick och la mig ca halv ett, trött som f*n.

Idag blev vi väckta halv elva. Vi åt lite frukost och packade ihop våra saker sen fick mitt lag sitta och vänta på vår tur att åka med båten in till land. Vi kom iväg med bilen halv ett, gjorde ett glass stopp och var hemma vid två. Det första jag gjorde var att ta en varm dusch och borsta tänderna eftersom jag glömt min tandborste =(. Nu är jag hos Daniel och vi ska troligen fiska senare med Andreas.

Ha det bra allesammans och tack laget + tränarna, lagledarna,materialaren och sportchefen ( som kanske läser det här ;) ) för en superrolig dag och kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0