21 Augusti

Hej!

Idag fyller min kära mamma år, GRATTIS!




Jag,Daniel och Andreas var ute och fiskade i söndags. Vi hittade inte dit vi skulle men hittade ett annat mysigt fiskeställe :) Så vi började med att röja undan lite grenar och ormbunkar och gjorde iordning en eldplats. Sen fiskade ett tag och fick upp tre fina aborrar :) När det började bli mörkt gjorde killarna en brasa och där satt vi och grillade Marshmellows och hade det mysigt.

Igår var jag med Linn och hennes lillasyster Rebeca i Sthlm och shoppade :) För min del blev det två klänningar, en tjocktröja, en kofta,en väska och en tavla (på Al Pacino) och ett spel till Daniel. Jag kom hem lagom till träningen som inte gick så bra för att jag har blivit förkyld =/ Men efter träningen tog jag det lugnt och kollade film med Daniel och Andreas.

Igår den 20e Augusti hade jag och Daniel varit tillsammans 2 år och tre månader <3

Idag ska jag in till Södertälje med Linn. Jag ska köpa en present till mamma och Linn ska klippa sig. Sen måste jag hem och städa mitt rum för sen kommer släkten :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0