22 Augusti

Ja igår vad jag alltså i Södertälje med Linn :) Efter mycket om och men köpte jag en svart tjock kofta med luva från Vero Moda och en vit t-shirt med rosa tryck från H&M. Linn klippte sig också och så mös vi med en glass vid maren också =) Medans Linn klippte sig träffade jag Jenny en stund som skulle och fika med nåra.

Vid sju kom släkten för att fira mamma! Alltid lika trevligt när alla är samlade och gud vad stor min mosters mage är nu :D Hoppas lillen kommer ut snart! Efter nåra timmar gick jag och Daniel till honom och kollade två filmer, Se upp för dårarna och den nyaste Beck filmen - Den svaga länken båda filmerna var bra.

Idag ska jag städa lite och plocka ihop alla skolgrejer tills imorn =/ Nu börjar allvaret igen och jag är inte redo...ny skola är det ju också, eller alltså skolan har flyttats. Så nu ska man lära sig att hitta igen, känns lite som att börja ettan på nytt. Klassen kommer inte va den samma heller, tror det är sex stycken som har slutat och det kanske tillkommer någon ny..men men man får hoppas att det inte blir allt för hemskt.

Ha det bra allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0