26 Augusti

Först och främst vill jag välkomna min kusin Harry till världen! :) Han kom sent igår kväll och vägde ca 4500g och var 55cm lång, en stor kille! Så nu har jag en liten kusin på min mammas sida också, jag längtar tills jag får träffa honom.

Igår hade vi hemma cup och såklart vann vi cupen! :D Vi spelade så himla bra som sista matcherna, speciellt finalen! Och våra nya spelare var grymma, nej det var verkligen kul att se vårat spel igår tjejer jag är stolt!

Efter cupen åkte jag hem och duschade sen bar det av hem till Elin på kräftskiva med Jenny och Tina :) Elin hade gjort så fint och en jättegod kladdkaka med gott tillbehör. När vi ätit klart blev det många om och men om vart vi skulle ta vägen sen..det slutade med att Jenny och Tina drog till Micke och jag och Elin träffade Sarah,Lisa och Emmelie och sen träffade vi Jonas, Vargen och company. Efter ett tag gick jag, Elin och Jonas och mötte Andreas och pratade en stund.

Idag har vi träningsmatch mot p93 och jag har ont i min rygg =/ Det började igår men då "sket" jag i det. Men jag ska iaf försöka spela idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0