29 Augusti

Hejsan!

Dom två senaste dagarna har inte varit speciellt roliga...men jag tror att det kommer bli bra tillslut :) Vi har haft många motgångar även om de inte tagit slut pga dom. Men jag tror iaf att om det är meningen att vi ska vara tillsammans så kommer vi bli det igen!


                                   image267

Nu har skolan kommit igång med läxor och hela skiten :P Jag är verkligen inte peppad och dessutom märkte jag att jag har tre timmars hål varje onsdag efter första lektionen =/ Surt att man går i Strängnäs och inte kan åka hem! Efter skolan var jag hemma ett tag sen cyklade jag till Andreas en stund också. Träningen gick sådär idag..och nu är jag hemma och bara slappar, mycket skönt :)

Vill även passa på att gratulera My (Daniels kusin) på 1 års dagen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0