13 December

Hejhej!

Idag är det lucia och jag vill gratulera min gammla "bästis" Malin Eriksson på 18 års dagen! :) Vi var bästisar när vi var små från att jag var fyra till tio tror jag. Vi bodde och bor på samma gata så vi lekte alltid. Så igår kväll la jag ett kort på oss i hennes brevlåda. På baksidan hade jag skrivit, För en gammal och god vänskap GRATTIS på 18års dagen!

Luciatåget i skolan var väl sådär tycker jag. Först och främst så blev inte Malin lucia utan det var en brunett, och jag är lite emot det faktiskt. Sen så tycker jag att det var kort och tråkigt jämfört med förra året. Men men..

Nu ska jag plugga, och äta för kl sju ska jag med Daniel och hans familj till kyrkan. Ida ska nämligen vara lucia och självklart ska vi dit och kolla :)

Lycka till Ida! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0