14 December

Hejsan alla glada!

Imorse när klockan ringde ville jag verkligen inte gå upp...det ända jag kunde tänka på var provet som jag skulle ha första lektionen. Men jag kämpade mig upp när jag väl satt i klassrummet med provet så gick det mycket bättre än vad jag trott. Det kanske blir ett G iaf och då slipper jag omprov, och de gör mig glad! :)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra men sova med Daniel det ska jag <3 Älsklingen har fått sitt Ps3 nu och ärligt talat så var det skitsnygg och coolt. Och Daniel var som ett litet barn igår när han hämtat det, kul att se. Sen så visste ju Daniel att jag hade  köpt ett Ps3 spel till honom i julklapp så det kom lite tjat om att få julklappen i förskott så han skulle kunna spela..:P Och ja vad tror ni...jo jag gick med på det. Han fick Assassins Creed av mig i julklapp men jag har ju såklart en till julklapp som kommer bli en överraskning :) Annars hade han aldrig fått spelet nu ;) 


       

Jag säger som Daniel - Kolla grafiken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0