16 December, 3e advent

Hej!

I fredags kväll var jag med Danie, Andreas och Jocke hemma hos Daniel. Killarna spelade mest så efter ett tag gick jag ner och kollade på tv med Daniels familj :) Sen var jag även flitig och pluggade lite matte. Vid halv tolv var jag trött och ville sova. Tur som jag hade så drog killarna hem till Per då så jag kunde sova. Jag somnade nästan på direkten men vart väckt när Daniel kom hem vid 04.00 hehe.

Igår hade vi match mot Flen. Vi gick in med inställningen om att det skulle bli en tuff match och att vi skulle ligga nära i försvaret eftersom dom har två tjejer som gjort många poäng. Första perioden var inte så jätte bra..vi spelade mycket boxplay..jag blev utvisad fem min och tjejerna var så duktiga som höll tätt hela tiden! Sen i andra och tredje perioden släppte det och målen bara östes in. Vi vann tillslut med 14-1 :) Jag spelade som vanligt med Lisa och Clara och det gick bra även denna gång, det tog ett litet tag innan vi kom igång bara. Vi gjorde 10poäng om jag räknat rätt, jag gjorde 5mål, Clara gjorde 3 assist & 1 mål och Lisa gjorde 1 assist.

Efter matchen stressade jag förbi Daniel, hem och duschade och packade. Jag,Sarah, Lisa,Johanna och Emmelie skulle iväg till Nyköping. Där skulle vi övernatta med Sörmlandslaget för att lära känna varandra. Det varl trevligt och visst pratade man med några nya sådär =) Men natten var det värsta i mitt liv. Jag hade pumpat min madrass för hårt,det var kallt och så hade jag världens mensvärk =/ Kl tre tog jag madrassen och gick upp och släppte ur massa luft...sen la jag mig igen och lyckades somna.

Nu är jag hemma. Jag ska bara ta det lungt idag med Daniel när han kört färdigt cross. Så kanske jag ska kolla nån innebandymatch med Sarah också :)

Ha det gött!

image405    image406

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0