17 December

Hejhej!

Igår när jag kommit hem från träffen med Sörmlandslaget tog jag det bara lungt hemma. Fixade lite med en julklapp sen kollade jag på Mr&Mrs Smith :) Strax innan sex gick jag till Björkestahallen för att möta Sarah. Vi kollade på Turinges match med Maja också. Matchen var inte så jättebra tycker jag fast dom vann stort.

Efter matchen gick jag till Daniel en stund och var med honom och Andreas, sen gick jag hem och sov :P

Idag ska jag opereras. Det är ju ingen stor operation, bara halsmandlarna  men jag är nervös ändå! Jag har aldrig blivit nedsövd förut heller...och jag vill inte må piss när jag vaknar =/ Jag hoppas verkligen att dom ger mig smärtstillande efter operationen innan jag vaknar! Jag ska övernatta där på Karolinska så jag och pappa har laddat med några filmer :) Nej nu ska vi strax åka, önska mig lycka till (A)

Och ett stort tack till alla som redan gjort det via sms/telefon!

Danie, jag älskar dig!

   

Kommentarer
Postat av: jenny

Lycka till!

2007-12-17 @ 09:01:51
Postat av: Linn

Hoppas allt går bra gumman! :)

2007-12-17 @ 20:03:34
Postat av: hanna kotilainen

hehe tack att du tycker om mina bilder. Det är Ida eriksson som har tagit dem (:

2007-12-17 @ 22:07:29
URL: http://hannakotilainen.blogg.se
Postat av: malin

Allt går säkert kanon! Lycka till och hoppas du mår bra! :)

2007-12-17 @ 22:17:03
URL: http://malinbrege.blogg.se
Postat av: alexandra

hoppas operationen idag gick bra :)

2007-12-17 @ 22:56:34
URL: http://alexandrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0