18 December

Hej!

Operationen igår gick bra :) När jag och pappa kom dit vid tio visade dom oss vårat rum och där var vi tills det var dags för operation. Det fanns tv och Ps2 så vi kollade lite på film. Under den tiden fick jag dropp in i handen eftersom jag fastat från 00.00 natten till måndagen. Vid 13.30 opererades jag. Nedsövningen gick bra men jag var väldigt nervös. Men alla var så trevliga där inne och pappa fick följa med in så jag kommer ihåg att jag hade masken över mun och näsa en stund..sen måste jag ha somnat :P

Ungefär en timme senare vaknade jag lite yr. Då hade jag skitont så jag började gråta och frågade efter pappa som kom efter en liten stund. Jag fick smärtstillande och en isglass och då vart det mycket bättre :) Jag var i uppvakningsrummet mellan 14.30 - 17.30. Vid sex kom mamma från jobbet och hälsade på. Hon hade köpt med sig glass och tre filmer =)

När mamma sen åkt började jag och pappa kolla på en film, Den Svarta Dahlian. Men jag var alldeles för trött (medecinerna gör mig trött) så efter ett tag gav vi upp och sov istället. Natten gick jättebra och jag kunde sova utan att ha ont.

Vi kom hem från sjukhuset idag vig 10.30. Lite senare kom min älsling hit :D Han hade med sig sitt Ps3 så vi spelade lite båda två sen sov vi några timmar. Sen hämtade jag och pappa mamma från jobbet och handlade lite på Coop, nu ska jag snart se en film, eller baka pepparkakor :)

Ett stort tack till alla som har brytt sig och skickat sms eller skrivit en kommentar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0