1a Advent

Hej!

I fredags kollade jag och Daniel på Idol med hans familj :) Andreas åkte ut vilket jag tyckte var helt rätt. Nu spelar det ingen roll vem som vinner för min del. Marie sjunger bättre även om Amanda har en egen röst och Amanda "äger" scenen på ett bättre sett.

Lördag morgon vaknar jag föst av Daniels väckarklocka vid sex tror jag det var. Han skulle upp och jobba men jag låg kvar i sängen och somnade snabbt om...sen vaknade jag av nästa alarm vid halv tio. Jag åt frukost och gjorde mig iordning helt ensam i huset så jag passade på att spela lite hög musik så jag kunde ladda inför matchen! Matchen mot Mesta gick suveränt, vi vann med 18-1...nej jag skämtar inte :D Jag spelade som vanligt med Lisa och Clara, vi har ett grymt spel! Lisa och Clara gjorde tre mål var och jag gjorde två mål och tre assist. Sammanlagt gjorde vår kedja 13poäng.

Efter matchen åkte jag, mamma och pappa en snabbis till Ikea och handlade lite. Sen åt jag Sarah, Lisa och Emelie middag hos Emelie :) Vi åt pizza och chips, mycket gott. Haha kul var det när hennes föräldrar kom hem sen, shit vilken panik Emelie fick....

Senare gick jag till Daniel och när jag kom dit var Niclas och Sebbe där. Jag kollade lite tv med Daniels familj sen gick jag upp till älsklingen och hade det mysigt tills vi somnade.

Idag är det 1a advent vilket betyder att julen snart är här! Åh det är så mysigt när all julpynt kommer upp och julkänslan blir större och större =) Jag har varit i Stockholm hela dagen med Linn och Elene och shoppat loss :D

     
    

1. Grå kjol från H&M, köpte även en svart.
2. Blå tröja från H&M.
3,4,5. Trosor från H&M.
6. Bikini från H&M.
7. T-shirt från Gina Tricot.
8. T-shirt från Gina Tricot.
9. Byxor från Indiska.
10. Glitter eyeliner från H&M.

Jag köpte även en svart klänning från Gina Tricot som jag ska ha på julafton, svart nagelack, silverglittriga strumpbyxor örhängen till min mamma och en julklapp.

Nej nu ska jag sova!

Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Ella

Åh den där kjolen är så söt :) Hur mkt kostade den ?

2007-12-04 @ 16:04:07
URL: http://ellastensson.blogg.se
Postat av: Sandra

Skit snyggt, speciellt de glansiga shortsen! grr:D

2007-12-10 @ 10:41:13
URL: http://sandrahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0