23 December

Hej!

Först och främst vill jag gratta min farmor som skulle ha blivit 71 år idag! :)

Igår var jag som sagt och julhandlade de sista klapparna med Elene, mamma och pappa. Vi gick i några timmar och fan vad mycket folk det var! Men vad ska man förvänta sig sista dagarna innan jul...jag hittade iallafall allt jag skulle ha. Vi åt på Kebab House fast jag kunde knappt äta något =/ Det gick inte så bra med köttet och såsen var stark så den sved i halsen. Jag ska proppa i min smärtstillande imorn så att jag kan äta allt!
Efter shoppingen åkte jag hem och slog in och fixade. Sen gick jag till Daniel och kollade film, Nine Gate med Jhonny Depp :) När jag sen kom hem närmare ett julpysslade jag lite till innan jag somnade.

Idag har jag gjort iordning de sista julklapparna nere på mitt rum med tända ljus och musik :) Jag är väldigt nöjd med mina julklappar detta år och det ska bli så kul att få ge bort dem! Sen nu är jag hos min sjuke pojkvän som blivit förkyld sen igår då han körde cross...hoppas du blir bättre tills imorn älskling! <3 Snart kommer mamma och pappa och hämtar mig, vi ska till min farbror och hans fru på uppesittarkväll. Pappas syskon brukar träffas varje år och spela Bingo Lotto tillsammans och få julafton att komma fortare :)

Nej nu vill jag önska alla en riktigt god jul! Jag känner på mig att min jul kommer blir toppen (A).

Kommentarer
Postat av: Lisa

God jul Celina! :)

2007-12-24 @ 14:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0