4 December

Hej!

Igår i skolan hände det inte så mycket förutom att Jesper fyllde 17år. Efter skolan var jag med Daniel innan och efter min träning :) Vi kollade på första filmen av Morden i Midsommer. Jag tycker dom är helt okej, lite mysiga faktiskt. Träningen gick bra fast att jag var väldigt trött, vi gjorde roliga övningar.


Idag är det tisdag vilket innebär en av de två längsta dagarna i veckan för min del...får kanske tillbaks matteprovet idag, hoppas jag fick G !!! Efter skolan ska jag till bibblan med min älskling, har inte varit där sen innan den flyttades så det ska bli spännande :P

Ha det gött! och tack Alexandra för att du fixade min blogg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0