6 December

Hejhej!

Träningen igår gick bra och efter låg jag och Daniel bara i sängen och pratade en massa om julafton och en kommnde sommaren :) Idag vart det en kort skoldag för mig och Linn vilket var skönt :) Sen åkte vi till Södertälje och ungdomsmottgningen. Nu är jag hos Daniel som får hjälp av sin kusin att stämma gitarren hehe. Ikväll blir det inge plugg utan bara att slappa.

Imorn blir det äntligen helg igen! Vi har ingen match i helgen så det blir ledigt. Imorn är det ju Idol-finalen och den måste man ju bara se, för mig spelar det ingen roll vem som vinner. Det känns lite som att Marie har gått förbi sitt bästföre datum även om hon har bättre röst än Amanda.

På lördag ska jag, mamma och pappa åka och julhandla och sen på kvällen får jag se vad det blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0