9 December

Hejsan!

Igår var jag och mamma alltså och julhandlade nere på stan. Pappa lämnade av oss sen åkte han till Moraberg. Jag köpte julklappar till Daniel och Ida, Linn och pappa är fortfarande kvar. Jag köpte även en julklapp till Daniels mamma för när jag såg den saken tänkte jag direkt på henne :) Jag hjälpte även mamma att hitta något som hon ska ha på sig på julafton och så köpte hon en taklampa till vardagsrummet och en lykta till det enorma ljuset hon köpt från Ikea :P

Vi var även in på Coop Forum och där köpte jag tre filmer, Ice Age 2, Mr and Mrs Smith och Den svarta Dahlian :) Sen åkte jag till Daniel och vi åkte senare till Ica Maxi med hans mamma hehe. Han köpte två filmer och vi kollade på en av dom senare på kvällen.



Idag är det 2a advent, dags att tända den andra ljuset! Mysigt. Daniel åkte precis iväg för att köra cross så nu är jag helt ensam hemma hos honom. Jag ska snart iväg och kolla på p94 match i hallen.

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0