Bilder från juldagarna :)

Bilder på vår julgran och på några av julklapparna jag gav till mamma och pappa. (julafton)



Bilder från Jeanette, Dennis och underbara Harry! (julafton)





De flesta julklapparna jag fick :)






25 December hos Daniels morfar och sambo :)




Tavlan jag gjorde till min älskling! <3





Daniels kusin My och min underbara kusin Harry, vilka gullungar! :D


image462 image463


Till sist vill jag önska alla ett gott nytt år! Om en liten stund bär det av till Skavsta flygplats med resten av gänget. Är hos Daniel nu, gubben kommer sakna dig oerhört mycket! Älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Sjöroos

Bra att du fick Scarface. (Y)

2007-12-30 @ 20:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0