Christmas time!

På idrotten höll Alexandra Lundin i lektionen och det blev en lek vi körde :) Det passade mig alldeles perfekt för det blev mycket skratt och glädje hehe. Jag tror den kallas Skattjakt.
Engelska läxförhöret gick strålande och idag började vi skriva på en uppsats som skulle handla om julen. Den närmar sig mer och mer och jag är så glad. Det bästa med julen är att hela släkten träffas och är tillsammans! Nu ska jag jobba undan lite uppgifter, nästa vecka är trots allt min sista vecka innan jullovet. Idag kunde man rösta på skolans lucia och det ska vara någon tjej från trean. Jag röstade på Malin Brege och hoppas att hon vinner :)

Sen är det träning ikväll också, ser fram emot det!

Kommentarer
Postat av: malin

Du är så gullig :)

2007-12-05 @ 22:12:23
URL: http://malinbrege.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0