Julpyssel :)

Jag gick och kollade på p94as match där jag träffade Sarah :) Vi kollade på matchen tillsammans sen följde jag med henne hem och fikade med hennes familj, det var mysigt. Sen när Daniel kommit hem gick jag till honom och vi kollade på Wallander - Pyramiden som var riktigt bra. Sen gick vi till Grillen och åt hamburgartallrik och efter det gick vi hem till min och fikade lussebullar, pepparkakor och julmust/kaffe.

Sen gjorde jag julgodis som jag åt hemma hos Sarah. Hennes mamma hade gjort och det var så gott att jag var tvungen att fråga hur man gjorde, och som tur var är det jättelätt =)
 
Man köpet Marabou mintchoklad, vanlig vit blockchoklad och polkagrisgodis. Först smälter man ner mintchokladen och  brer du ut den på en plåt i ett tunt lager och lägger den i frysen så lagret stelnar. Sedan smälter du ner den vita blockchokladen och krossar polkagrisarna. Efter det brer du ut den vita chokladen över mintchokladen och strör över polkagrisbitarna och låter den stelna i frysen igen och bryter sen ner den i mindre bitar.

Nu är jag hemma själv och lyssnar på julmusik och slår in julklappar :)

 Nytagen bild från Innebandyn.

 Sarah, i mitten :)

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Vad söt du vart :D

2007-12-10 @ 16:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0