Luciatåg, plugg och julpyssel :)

Ida och resten av luciatåget var verkligen vackra idag i kyrkan! :) Ida gjorde det jättebra och vilka modiga små tjejer som vågade sjunga&läsa dikter helt solo. Nej det var verkligen fint, jag bara njöt!

Efter luciatåget åkte jag hem och pluggade Aktiekunskap, Företagsekonomi och Allmän språkkunskap. Sen nyss gjorde jag sånt där julgodis igen och det blev lika lyckat denna gång, mums :)

Snart ska jag gå ner och plugga i min säng...imorn är min sista skoldag för den här terminen sen kommer jag ha jullov i exakt en månad  :D Jag ska inte till skolan nästa vecka pga att jag ska operera bort mina halsmandlar på måndag. Ska sova kvar på sjukhuset och jag lär inte vara så pigg på tisdagen. Får se om jag kanske kommer in till avslutningen på onsdag, men det är inte troligt. Usch jag börjar bli nervös...jag har aldrig blivit nedsövd förut men mest rädd är jag för hur ont jag kommer ha när jag vaknar...fast ett plus är ju att jag kommer få äta mycket glass efteråt! hehe.

Godnatt allesammans!

Ida, bra jobbat idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0