Mästerkocken! ;)

Ja lite stolt är jag över mig själv. Jag lagar inte mat ofta men idag har jag lagat i ordning fyra ost&skink pajer som vi snart ska äta :) Jag hoppas de smakar lika gott som de ser ut att göra! Om ca en timme börjar Idol och då åker chipsen, ostbågarna och godiset fram istället för mat (A)

image356 image357
Det känns inte länge sen fredagsfinalerna började och nu är det bara två kvar!

image358

Idag på aktiekunskapen var det en kille ifrån Unga Aktiesparande och föreläste för oss. Han var duktig och fångade mer av mitt intresse på en timme än vad vår lärobok gjort på hela terminen. Att spara pengar i tex aktiefonder verkar inte så dumt och det ska jag nog tänka över lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0