Överraskande luciatåg :)

Det gick bra för mig och pappa idag när vi var iväg och trevligt var det! Jag köpte klart min och Daniels julklappar till hans lillasyster Ida, en till del av Linns julklapp och så köpte pappa en julklapp till mamma :) Jag köpte även ingredienser till julgodiset jag berättade om så att jag kan göra en omgång till innan jul. Vi åt även på Kebab house, åh det är så himla gott! Nu har jag och Daniel kvar att köpa till hans mamma och mormor, men det fixar vi.

Träningen idag gick bra, vi hade bara en målvakt vilket var lite tråkigt. Men det bästa med träningen var i slutet när vi körde tvåmål...när det var fem min kvar av träningen släcktes hela hallen ner och så började det spelas julmusik. Vi fattade först inte utan fortsatte spela..sen ser vi våra föräldrar komma in i ett luciatåg och Maja (en tjej i laget som har skadat sitt knä rejält) var lucia :) Det var så fint och alla blev jätteglada! Dom hade även bakat lussebullar och köpt pepparkakor och glögg som dom bjöd på. Det var väldigt fint gjort tycker jag!

Nu har jag slagit in några julklappar och ska snart börja plugga till provet på fredag som är skitsvårt! =(

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0