Snart jul!

Ja julen är snart här och det märks mer och mer :) Vi har redan klätt vår julgran och julkapparna från mig ligger redan där under. Idag blev jag färdig med min julklapp till mormor och morfar och min andra julklapp till Daniel =)

Jag var förbi på träningen en snabbis och lämnade en liten present till Sarah. Hon fick en chokladask och ett litet gulligt kort. Sen gick jag till Daniel en stund och tog det lungt.

Imorgon har jag blivit bjuden hem till Daniel på julbak med Daniels mamma, syster, kusin och moster :) Det ska bli himla trevligt och mysigt! Vi ska bla göra "mitt julgodis", knäck,pepparkakor, och en chokladkaka med godis i. Sen på kvällen ska jag troligen iväg och kolla hockey med innebandylaget, SSK - Frölunda.

Nu ska jag kolla på Kill Bill, godnatt!

Att föra in lite julkänsla här på bloggen kanske inte är en så dum idé! ;)

image410 image411 image412

image413 image414

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0