Svull och tecken

Hej igen :)

Nu är jag hos Daniel med honom, Andreas och Calle. Vi var nyss på video och köpte godis, läsk och killarna köpte pizza:P Snart ska de spela Tecken men jag har inte bestämt mig om jag ska utmana dom eller inte...jag lär ju äga, eller inte! haha. Fast Andreas tror att jag tar honom..men det är inte troligt. Imorn ska jag till stan igen, med pappa och kanske Daniel om han hinner. Måste handla klart Linn och Idas julklapp och eventuellt något mer till mor min =) Till pappa har jag tänkt ut en specialare, fast han vill egentligen inte ha något..tråkmåns tycker jag!

Grattis Daniel på namnsdagen!


På lördag har vi en tuff match mot Flen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0