Yr och ont i huvet.

Hejhej! Imorse när jag gjorde frukost höll jag på att svimma så jag fick lägga mig en stund i soffan. Men efter en dusch så mådde jag bättre så jag åkte till skolan. Jag skulle ha stannat hemma för han varit yr och haft ont i huvudet hela dagen =( Men nu är jag hemma och ska plugga..har matte prov imorn och massa andra läxor. Ikväll är det träning men ska ta det lungt. Efter den ska jag till Daniel och kolla O.C som han ska spela in så vi kan se tillsammans (A) <3 Älskar dig.

Egypten 3/1-17/1-06

Egypten 06 <3

Kommentarer
Postat av: elin

Vad kul att du har hittat hit for real! Nu kan jag hålla mig uppdaterad på allt du gör också! =D

2007-01-24 @ 18:53:00
URL: http://etennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0