2 Juli

Tjenare!

Ställde klockan på halv tio idag men när den ringde orkade jag inte gå upp fast att det är bra väder. Så 10.15 kämpade jag mig upp och nu har jag ätit frukost ute i solen :) Jag ska vara med Daniel idag..vi var inte igår och på kvällen kom vi fram till att vi saknade varandra (A)   <3 Hur ska det gå när du är i Bulgarien då älskling, eller jag i Zakynthos ? Äsch det kommer bli bra...det finns inget bättre än att återförenas efter att man varit ifrån varandra några dagar!

Imorgon fyller världens bästa Jenny 17 år! Efter att tjejerna har jobbat ska vi träffas och fika i form av en picknick :)

                                                                                 

På onsdag och torsdag ska jag jobba hos mamma, känns skönt att mina fickpengar till Zakynthos är klara och att det jag jobbar nu blir shoppingpengar ;) hehe. 

   

1. Hotellet vi ska bo på.
2. Hotellrummet.
3. Poolområdet
4. Poolområdet

Zakynthos 2006 med Cajsa..ibland saknar jag den gamla tiden
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0