21 Juli

Hejhej!

Det var ett tag sen sist men vilken vecka det har varit i Grebbestad med Jenny och compani :) Även om vädret inte var så bra så har jag haft skitkul. Det var fint väder två dagar men vi orkade bara ligga på¨stranden den första för den andra dagen var vi lite slitna :P Vi tog det mest lugnt på dagarna, spelade minigolf, fiskade krabbor, satt på after beachen m.m..Senare på kvällarna gick jag Jenny och Fille (min kusin) in till Grebbestad där det var lite mer drag och drack lite och hade det trevligt! Vi träffade lite andra nykvarnare otroligt nog och en jobbade inne på en av krogarna. Nej det var en ritkigt trevlig och rätt händelserik vecka , jag är så glad att Jenny följde med :)

Vi åkte hem igår eftermiddag och var hemma vid halv tio. Jag cyklade direkt hem till min älskling som jag saknat så mycket även om det har gått fort! :) Vi hade en mysig kväll men båda var trötta :P Älsklingen har fått en ny större säng så jag sov som en prinsessa!

Idag gick vi upp kl 08.00 för vi skulle till Grönan :D Det var jag, Daniels familj och släkt. Vi var 15 st :) Jag åkte som vanligt det mesta (fick till och med upp Daniels lillasyster och kusin i Extream) medans Daniel endast gick in i Lustiga huset och sköt luftgevär ;) Jag köpte kortet från Lusthuset på mig, Daniel och Erik Daniels kusin. Jag vann även en liten I love you apa och en liten söt gris hehe. Apan gav jag såklart till Daniel och grisen gav jag till Daniels moster eftersom de har en liten bebis hemma :) En toppendag har det varit, till och med vädret har varit på topp!
Nu ska jag lägga mig på sängen med Daniel, och se vad det leder till....;)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0