22 Juli

Hejsan!

Idag sov vi ut vilket var skönt..men jag hade lite dåligt samvete dom gångerna jag vaknade och såg att det var blå himel och sol ute! Men efter att vi ätit frukost och så sprang jag en runda sen gjorde jag styrkan och satt ute i solen en stund. Sen duschade jag och sen kollade jag och Daniel två filmer, American Psycho och En prins i New York :) Snart ska vi hem till mig och käka, sen får vi se vad som händer :)

Idag är det en månad till skolan börjar =/ sommaren har gått fort om man ens kan kalla det sommar. Vädret har ju börjat bli bättre nu som tur är, men inte har jag badat eller solat mycket inte..men men två veckor i Zakynthos ska väl göra susen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0