23 Juli


Jag gick till Daniel några timmar innan jag var med Jenny och Tina :) Jag och Daniel slappade, han spelade och jag läste bok. Sen gick vi ut och löste ett korsord tillsammans ;) Jag kom nyss hem från Jenny men ska snart dit igen. Vi ska nog gå en promenad, orkar inte bara sitta inne!

Ha det bra!


Igår kväll tog jag och Daniel det bara lungt..vi kollade på Hannibal Rising sen gick jag hem.

Idag regnar det =/ Läste i tidningen om äversvämningarna i England och det vädret som troligen kommer in över skåne. Jag som trodde att det skulle fortsätta att vara bra väder nu men så får man läsa om översvämningar som är på väg hit.....Idag ska jag nog vara med Jenny, jag hoppas vi kollar på en film för nåt annat är jag inte på humör för :P

Jag måste börja tänka på och packa det jag ha med mig till Zakynthos...Elene (min kusin) och hennes föräldrar + pappas syrra och hennes man åker dit imorgon 05.50. Sen kommer vi ner på fredag, jag hoppas det blir lika bra som förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0