3 Juli

Hej!

Idag är det ingen vanlig dag för det är Jennys födelsedag hurra hurrra hurra! :) Snart kommer tjejerna hit (Jenny Elin och Tina) så ska vi fira Jenny. Hon ska bjuda på mat och fika, och så ska vi såklart ge henne en present hehe.

Jag tog med mig Linn till Hökan idag och gjorde Elin och Andreas sällskap medans de jobbade :) Senare kom även födelsedagsbarnet! Nu är jag hemma och funderar på att sova en stund innan det blir fullt hus, jag blir så trött av att inte göra någonting. Senare ska jag till Daniel och kolla på en av nya Beckfilmerna. Daniels morfar fyller år idag också, synd att jag inte kunde följa med..jag missade det förra året också =/.

Imorn ska jag jobba..men börjar inte förens på eftermiddagen tror jag ? måste prata med mamma..Ha det bra allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0