6 Juli

Vaknade halv tio idag och tittade ut och såg att solen var framme :) Så jag åt frulle, gjorde mig i ordning sen cyklade jag till Hökan som vanligt :P Daniel låg kvar och sov, vilket jag ångrade senare att inte jag gjorde. Vid Hökan sken inte solen så mycket...satt och pratade medElin och Andreas ett tag sen plockade vi upp ankbajs :P Efter en stund kom Alexandras lillebror fram till mig och sa - Jag vill gunga och ville att jag skulle ge honom fart och självklart gjorde jag det :) Sen pratade jag lite med hennes pappa om Zakynthos och så (Alexandra är där nu). Vid tolv cyklade jag tillbaks till Daniel och nu ska vi se klart The Grudge 2 som vi inte såg klart igår, fan va läskig den är!

Får se vad vi ska göra ikväll..vi kanske drar ihop ett gäng och spelar kubb, kanske fotboll och så. Hoppas bara det inte börjar regna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0