9 Juli

Hejhej!

Igår sov jag ut till halv tolv det var riktigt skönt! Lite senare ringde Daniels mamma och frågade om jag ville med ut i regnet och gå med hundarna i skogen, och det ville jag :) Halv ett åkte vi iväg med regnställ på hehe. Vi åkte ut  i skogen och gick i ca två timmar...det var avslappnande och trevligt. Vi hittade ca en liter Kantareller också :)

Efter promenaden åket vi och fikade hos Daniels moster och hennes man. På kvällen tog vi det bara lungt, jag Daniel, Madde och Christer kollade på två filmer tillsammans =)


Idag gick jag upp strax innan tio och begav mig ut och sprang en runda. Det gick mycket bättre än väntat! Om en stund ska jag med Daniel och hans mamma in till stan och handla lite. Daniel ska köpa det sista till resan, han åker ju imorn älsklingen min :)



10 Juli - Daniel åker till Bulgarien, Grönan blir det för min mamma pappa och Elins del! ;)
11 Juli - Vara med Linn
14 Juli - Åker till Grebbestad, Jenny ska med :)
17 Juli - Daniel kommer hem, förhoppningsvis kommer han till Grebbestad
18 Juli - Moore on tour i Grebbestad !
21 Juli - Kommer hem från Grebbestad
22 Juli - Grönalund med Daniels släkt :)
27 Juli - Åker till Zakynthos
10 Augusti - Kommer hem
13 Augusti - Innebandyskolan börjar (jag ska vara ledare)
22 Augusti - Skolan börjar

Kommentarer
Postat av: lotta

en annan börjar 13 :( I´m missing you sugar

2007-07-18 @ 01:52:28
URL: http://lottam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0