En evighets väntan...

Jag, Jenny och Andreas kollade klart på tredje Harry Potter filmen idag. Sen gick vi lite ärenden och sen gick jag och Jenny hem till oss. Jag sov en stund sen började jag packa lite smått. Ikväll har jag varit ute lite överallt med Jenny, Tina och Elin..vi satt mest på i-p läkteran i solen, men sen gick den ju ner :P Vi pratade en massa som vanligt om sånt som tjejer brukar tala om (iaf vi) ;). När jag gick hem för en stund sen ringde äntligen Daniel! Både jag och Madde (hans mor) har väntat på att han ska ringa hela dagen, fy på dig älskling! Men allt verkade vara i sin ordning :)

Imorgon bär det av till Grebbestad :) Jag, Jenny, mamma, pappa, Leffe (min farbror), Carita (hans fru) och min kusin Filip har hyrt en stuga där. Hoppas vi får bra väder bara, annars kan det bli lite boring!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0