^^

Jahapp då har man jobbat i två och en halv timme..det gick mycket fortare än vad jag trodde men det är bara skönt! Men Philip och Anders som jag jobbade med idag gick hem innan mamma och pappa kom och hämtade mig och mamma hade inte med sitt kort så jag kom inte in i omklädningsrummet där min mobil var =/ Så jag fick åka hem utan mobilen i jobbarkläder och gå på Coopforum :P

Men nu är jag hemma och ska se en film med mamma och pappa. Imorn blir det träning och sen Hökan för min del! :)

Godnatt.

Daniel, jag älskar dig!








Jaa då kom man nyss hem från Hökan då. Vi började med att bara sitta på bryggan och slappa..sen slappade vi lite till och stod på händer och huvud :P hehe. Men sen vart vi Elin och Andreas tillsagda att kratta kottar och snäll som jag är hjälpte jag till :) Det är rätt skönt där uppe vid Hökan, inte så mycket folk (beror väl på vädret) så man kan bara sitta och snacka och göra lite fula grejer, ja som att stå på händer eller kasta sten på Kanada gässen!

Snart ska jag ner till bussen, är rätt trött men hinner inte sova som jag hade planerat. Saknar min älskling också men vi ska ses efter att jag jobbat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0