Fredag den 13e

Idag är det fredag den 13e...jag hade ingen otur förra gången och jag hoppas det blir likandant denna gång!

Jag Elin Jenny och Andreas hade ju Harry Potter maraton igår :P. Vi skulle se alla fyra filmerna men när kl var efter två hade vi sett två och en halv, då gav vi upp. Men vi ska nog fortsätta kolla idag. Elin skulle upp och jobba idag stackarna, fast hon sov en del igår kväll också hehe.

                                                                          Kolla våra Harry Potter ärr haha!

Jag sov till halv tolv idag, hade kunnat sova längre men har massor att göra. Jag ska träna, tvätta fönstrerna, städa mitt rum, packa och umgås med bla Jenny ;) Så jag måste sätta igång med detsamma!

Ha en bra dag!

Jag tänker på dig älskling!

Kommentarer
Postat av: Ella

Haha vad söt Ante va ;D

2007-07-13 @ 18:29:13
URL: http://ellastensson.blogg.se
Postat av: Anonym

tack för den :(

2007-07-21 @ 17:16:56
URL: http://jennyblomgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0