Grönalund!

Det var jobbigt att säga hejdå till min älskling! Kommer sakna honom enormt mycket men ska samtidigt försöka hålla mig sysselsatt för att göra det lättare. Dom kommer ha så himla roligt där nere och jag och Jenny får det roligt på lördag när vi åker till Grebbestad :)

image216         image217

                                            Everywhere <3

Jag, mamma, pappa, Elin och Jenny tog halv tre tåget till Sthlm och sen bussen till Grönan :) Vi började såklart med Pop Expressen (som jag älskar) för att sen fortsätta med Berg och dalbanan, Slänggungorna, Katapulten, Extream (min favorit), Kärlekstunneln och Flygande mattan. När vi skulle åka Pop Expressen var det en stackars kille som spydde innan det var vår tur, inte så kul att se men de stängde av den vagnen sen som tur var.Vi träffade även Erika, Sarah, Emmelie, Lisa och Faris lite senare på kvällen och åkte nåra åk med dom =) Jag och Emmelie åkte läskiga Bläckfisken ;) hehe. Det har varit en mycket rolig dag och kväll, men det där att säga hejdå är inte min grej, men vad glada vi kommer vara om en vecka!

Bilder från dagens äventyr kommer snart!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilket gulligt par ni är!

2007-07-10 @ 22:59:10
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0