Jag hatar att vänta! :P

Ja nu är jag helt klart för att kunna gå till Daniel...problemet är bara att han inte vaknat/ringt än =/ Såg precis att han iaf satt vid datorn 05.17 inatt så om jag känner min älskling rätt så kommer det ta nån timme innan han ringer..och jag hatar verkligen att vänta, har så dåligt tålamod!

Nu är Elene, Ingmarie, Benge, Tommy och Jeanette framme vid hotellet i Zakynthos..de ligger säkert och pressar nu! Jag är lite delad när det gäller Zakynthos resan iår..en del av mig vill bara vara hemma och ta det lungt, umgås med Daniel och mina vänner, den andra delen vill dit..kunna sola, bada, parta och bara komma bort ett tag. Men jag måste ju åka och kommer njuta när jag väl är där men det är komplicerat. Om jag fick välja skulle jag vilja ta med mig Daniel, Jenny, Tina och Elin dit..två veckor utomlands med dom bästa, på ett partyställe dessutom! Men men..på fredag åker vi iaf tidigt på morgonen.

Nej nu ska jag kolla film tills en viss person ringer ;)


Hej igen! När jag kom till Daniel kollade vi på Apocalypto, jag hade sett den förut och tycker den är riktigt bra! Senare gick jag, Daniel, mamma, pappa, Andreas och Pelle och åt på Goggos :) Vissa åt plankstek men jag tog Lövbiff med pommes, mums! Maja, David och Dogge kom dit efter en stund, och av dom grabbarna får man sig alltid ett gott skratt! Jag träffade även min idrottslärare Magnus från högstadiet också, han var verkligen bäst! När vi ätit klart gick vi hem till oss och fikade blåbärspaj :) Nu är jag och Daniel hos honom, men snart ska vi till Andreas och kolla film.

Ha en bra kväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0